FAQ OM DYNAMO
Her finder du svar på ofte stillede spørgsmål.
Har du stadig brug for information, så skriv til os på info@dynamoworkspace.dk.
Generelt & Tilgængelighed
Er DYNAMO tilgængelig for personer med nedsat mobilitet?
Alle siddepladser (inkl. publikumspladser) i DYNAMO er tilgængelige for kørestole, stokke, krykker eller andre mobilitetshjælpemidler. Det er ikke nødvendigt at booke på forhånd for adgang med kørestol eller hjælpemidler.
Handicapparkering er tilgængelig lige udenfor DYNAMO og er gratis.
Vores stole har ikke armlæn, og ekstra bløde puder kan fås – spørg blot ved billetskranken for ekstra komfort.
Kan jeg tage en ledsager eller støtteperson med til en forestilling?
Ja. Du kan booke en gratis billet til en ledsager. Brug billettypen “DYNAMO Kort” til din ledsager.
Må jeg tage mit service-/assistance-dyr med?
Ja, service-/assistance-dyr er tilladt.
Toiletter
Toiletterne er placeret i stueplan, og indgangen er synlig fra foyeren.
Garderobe
Garderoben er gratis og benyttes på eget ansvar. Foyeren låses under forestillingerne i teatersalen.
Du må gerne tage din jakke med ind i salen.
Hvornår kan jeg ankomme til teatret?
Vores døre åbner én time før forestillingen, og vi anbefaler, at du kommer i god tid for at undgå kø ved indgangen.
Vores bar/caféområde er også åbent, og du er velkommen til at medbringe din egen mad og nyde den i caféen.
Kan jeg købe mad og drikke?
Vi har et udvalg af lokalt brygget øl og økologiske sodavand, kaffe, te, vin og – til festlige aftener – cocktails.
Vi sælger ikke mad, men tilbyder søde og salte snacks samt popcorn til meget overkommelige priser.
En øl koster 25 kr., specialøl 45 kr., popcorn 15 kr., og et glas vin 45 kr.
Hvor kan jeg parkere?
DYNAMO ligger tæt på centrum, så du kan nemt komme til fods eller på cykel. Hvis du kommer i bil, kan du parkere for enden af Byens Ø, Finlandkaj 14, hvor Apcoa tilbyder parkeringspladser. De første 3 timer er gratis.
Der er flere forskellige parkeringsmuligheder i Odense, og de nærmeste er på Byens Ø for enden af Finlandkaj, hvor der er gratis parkering i 3 timer i dagtimerne. Efter kl. 18 er der gratis parkering hele aftenen og natten, hvis p-skiven sættes til kl. 9. Husk selv at tjekke parkeringsreglerne, da de løbende opdateres.
Se mere på Odense Kommunes hjemmeside, Odense Rundt: https://odenserundt.dk/tag/51
Billetter
Hvem kan jeg tale med, hvis jeg har spørgsmål om billetter?
Se venligst vores FAQ om billetter nedenfor. Hvis du stadig har spørgsmål, så skriv en e-mail til os på ticket@dynamoworkspace.dk, så vender vi tilbage hurtigst muligt.
Hvilke typer billetter har I?
Vi har et DYNAMO Kort, som koster 400 kr og er gyldigt hele året. Et DYNAMO Kort +1 koster 600 kr og giver dig mulighed for altid at tage en ven med til forestillinger.
I løbet af året præsenterer vi over 30 forestillinger.
Work in Progress-shows har gratis adgang, men du har mulighed for at betale for billetten og støtte kunsten, hvis du ønsker det.
Billettyper:
-
Voksenbillet: 230 kr i døren / 130 kr i forsalg
-
Studerende / Unge under 25 år: 90 kr
-
Pensionist (også førtidspensionist): 90 kr
-
Børn under 15 år: 40 kr
-
Klima-billet / Grøn transport: 50 kr
(til dig der ankommer til forestillingen med grøn transport, dvs. gående, på cykel eller med offentlig transport)
Hvordan kan jeg købe billetter eller et DYNAMO Kort?
Du kan købe billetter og DYNAMO Kort online via vores hjemmeside, på den enkelte forestillings side i programmet. Der pålægges et billetgebyr oven i billetprisen, som går til Billetto-platformen.
Du kan også købe billetter i døren før forestillingen eller i DYNAMO i vores åbningstid: 10.00 – 15.00 på hverdage.
Hvis du har et DYNAMO Kort, kan du altid vælge en 0 kr billet.
Skal jeg bestille en gratis billet, hvis jeg har et DYNAMO Kort?
Vi anbefaler altid, at du reserverer billet på forhånd. Det hjælper os med at holde styr på, om forestillingen bliver udsolgt.
Hvordan kan jeg annullere min billet?
Du kan annullere en gratis billet via Billettos hjemmeside eller ved at sende os en e-mail på ticket@dynamoworkspace.dk.
Hvis jeg har betalt for en billet, men ikke kan komme – kan jeg få pengene tilbage?
Desværre ikke. Alle billetsalg er endelige og ikke-refunderbare, som det er sædvane ved liveforestillinger. Men hvis du ikke kan komme, er du velkommen til at give din billet videre til en ven eller et familiemedlem; bare sørg for, at de medbringer billetten.
Du har også mulighed for at flytte billetten til en anden forestilling.
kontakt
Festival leder
Gry Lambertsen – gry@dynamoworkspace.dk
Koordinator
Ida Nørgaard – ida@dynamoworkspace.dk
Billet, kommunikation og PR
Mikkel Søndergaard Kryger / Prfrm – pr@dynamoworkspace.dk
tlf. +45 61699314
Vil du være frivillig?
Vil du opleve festivalen bag kulisserne og være en del af magien?
Skriv til info@dynamoworkspace.dk og bliv en del af vores frivilligteam!
Vi glæder os til at møde dig!