FAQ
Her finder du svar på ofte stillede spørgsmål.
Har du stadig brug for information, så skriv til os på info@dynamoworkspace.dk.
FAQ
Hvordan kan jeg købe mine billetter?
Du kan købe din festivalbillet online eller i billetskranken på festivalpladsen, så længe der stadig er ledige billetter. Vi anbefaler, at du bestiller dine billetter på forhånd.
Hvilken slags forestillinger kan jeg opleve?
Vores festival byder på samtidscirkus – en blanding af akrobatik, dans, teater, levende musik og visuel historiefortælling fra artistre og kompagnier fra hele Europa.
Er forestillingerne velegnede til børn?
De fleste forestillinger er familievenlige, men nogle kan have aldersanbefalinger på grund af temaer eller intensitet. Tjek de enkelte forestillingsbeskrivelser for aldersvejledning.
Ud over forestillinger er der cirkuslegeplads, roller disco og meget mere, som børnene kan være med til.
Er der mulighed for mad og drikke på pladsen?
Ja! Vi har en madboder og barer på pladsen. Find placeringen af barerne på festivalkortet.
Der er både vegetarisk og vegansk mad på festivalpladsen.
Det er også muligt at købe mad på Nordatlantens Hus, samt at tage mad med fra Storms Pakhus.
Med billet til festivalen får du 10% rabat på mad og drikke hos Nordatlantens Hus fra onsdag-fredag (gælder ikke konceptet Rejer&Vin fredag.)
Er festivalen tilgængelig for mennesker med funktionsnedsættelse?
Vi stræber efter at være tilgængelige og inkluderende. De fleste telte og faciliteter er tilgængelige for kørestolsbrugere, men det er bedst at kontakte os på forhånd for specifikke behov.
Kan jeg tage billeder eller videoer under forestillinger?
Vores billetpersonale vil give specifik information, når de træder ind i de forskellige forestillinger. Som regel er fotografering med blitz eller oplyste skærme ikke tilladt blandt publikum.
Hvor tidligt skal jeg ankomme før en forestilling?
Vi anbefaler at ankomme mindst 30 minutter før tid og orientere dig i god tid, hvis du skal nå to på hinanden følgende forestillinger, da pausen imellem dem kan være kort.
Hvornår åbner dørene?
Dørene åbnes ca. 5 minutter før forestillingen starter og lukker når forestillingen starter. Kom i god tid.
Hvad hvis jeg ikke kan deltage i mit show? Kan jeg få billetten refunderet?
Når billetsalget er gået igennem er det endeligt og kan ikke refunderes, som det er sædvanligt med liveoptrædener. Men hvis du ikke kan deltage, er du velkommen til at give din billet videre til en ven eller et familiemedlem – bare sørg for, at de medbringer en kopi af billetten. I tilfælde af aflysning af et show (hvilket er sjældent), vil vi underrette billetindehaverne og give muligheder i overensstemmelse hermed.
kontakt
Festival leder
Gry Lambertsen – gry@dynamoworkspace.dk
Koordinator
Ida Nørgaard – ida@dynamoworkspace.dk
Billet, kommunikation og PR
Mikkel Søndergaard Kryger / Prfrm – pr@dynamoworkspace.dk
tlf. +45 61699314
Vil du være frivillig?
Vil du opleve festivalen bag kulisserne og være en del af magien?
Skriv til info@dynamoworkspace.dk og bliv en del af vores frivilligteam!
Vi glæder os til at møde dig!